Blog

Our Latest News

Previous Next

Συμβουλές για μια οικονομική ανακαίνιση Φαρμακείου

Σε ολόκληρη την Ευρώπη η Ελλάδα έχει τα περισσότερα φαρμακεία ανά κατοίκους. Μόνο στην δική μας χώρα έχεις την δυνατότητα να βρεις πάνω από 3-4 φαρμακεία σε μία μικρή γειτονιά.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα κάνει το δικό σου φαρμακείο να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό;

Οι απαιτήσεις και οι τάσεις της εποχής επιβάλλουν στον φαρμακοποιό να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και αυτή μπορεί να είναι η διαφορά που θα τραβήξει το καταναλωτικό κοινό της περιοχής. Ένα φαρμακείο περιποιημένο, εμφανίσιμο και λειτουργικό σίγουρα μπορεί να επηρεάσει θετικά τον πελάτη και να μετατρέψει μία θετική εμπειρία αγοράς σε μόνιμη πελατεία και θα συμβάλει στην διαμόρφωση της άποψης του επισκέπτη για το κατάστημα. Είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι μια ανακαίνιση μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός καταστήματος έως και 30%.

Πως λοιπόν μπορεί μία ανακαίνιση να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα όμως να είναι και οικονομική;

1. Η ανακαίνιση πρέπει να γίνει σύμφωνα με την γνώμη ειδικού
Ρωτήστε έναν ειδικό και κάνετε μελέτη πριν κάνετε ανακαίνιση στο φαρμακείο σας. Μην ακολουθήσετε απλά αυτό που σας λέει το ένστικτο σας ή κάποιες ωραίες φωτογραφίες που είδατε online. H έλλειψη γνώμης ειδικού στις μελέτες μπορεί να σας επιβαρύνει και οικονομικά και χρονικά και να φέρει ένα αποτέλεσμα τελείως διαφορετικό από αυτό που θα θέλατε και βασικά από αυτό που θα έπρεπε.
Μια αρχιτεκτονική μελέτη λοιπόν, μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε την έλλειψη οργάνωσης η οποία θα έχει και σημαντικές επιπτώσεις στο προϋπολογισμό του έργου.

2. Επιλέξτε τον σωστό συνεργάτη
Πριν αποφασίσετε με ποιον θα συνεργαστείτε, κάνετε την έρευνά σας και επιλέξτε προσεκτικά την εταιρεία που θα σας κάνει την αρχιτεκτονική μελέτη. Βρείτε μία εταιρεία με εμπειρία στον χώρο καθώς θα μπορέσει να σας συμβουλέψει σωστά και να σας καθοδηγήσει αποφεύγοντας λάθη και κακοτοπιές. Ο σωστός συνεργάτης, θα σας βοηθήσει να συνδυάσετε τα θέλω σας και τις ανάγκες σας με την αισθητική και την λειτουργικότητα που μπορούν να προσφέρουν στον χώρο σας. Δείτε τις προηγούμενες συνεργασίες και τα έργα τους, πάρετε ιδέες αλλά σιγουρευτείτε ότι οι προτάσεις τους είναι προσαρμοσμένες ειδικά στον δικό σας χώρο δίνοντας του ξεχωριστή πρωτοτυπία και εργονομία.

3. Διευκρινίστε από την αρχή το Budget σας καθώς και το χρονικό περιθώριο ανακαίνισης
Όταν επιλέξετε συνεργάτη κάνετε σαφές από την αρχή ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας αλλά και οι χρόνοι παράδοσης που θέλετε. Είναι σημαντικό να είναι ξεκαθαρισμένες από την αρχή οι απαιτήσεις σας έτσι ώστε και η ίδια η εταιρεία να μπορέσει να σας καθοδηγήσει και να σας συμβουλέψει σωστά και να σας δώσει προτάσεις, λύσεις και οικονομικές προσφορές κοντά στα επιθυμητά. Έτσι θα κερδίσετε πολύτιμο χρόνο, αποφεύγοντας τις πολλές αλλαγές.

4. Αποφασίστε μαζί λεπτομερώς τα τελικά σχέδια
Τα σχέδια και οι προτάσεις της τεχνικής-συμβουλευτικής εταιρείας είναι σημαντικό να είναι αναλυτικά και απολύτως ξεκάθαρα έτσι ώστε οποιεσδήποτε αλλαγές να γίνουν εξ’ αρχής, σε σχεδιαστικό επίπεδο. Μια ολοκληρωμένη μελέτη συνοδεύεται και από φωτορεαλιστικά - renders, δλδ εικόνες και όχι απλά σχέδια., που σας δείχνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Τip 1: Ο εξοπλισμός πρέπει να είναι άνετος και εργονομικός. Σκεφτείτε πως νιώθετε εσείς όταν πηγαίνετε να κάνετε τις αγορές σας στο σουπερ μάρκετ. Θέλετε οι διάδρομοι να είναι άνετοι και να είναι ξεκάθαρο που θα βρείτε τα διάφορα προϊόντα. Έτσι θα έπρεπε να είναι και το νέο σας φαρμακείο. Πρέπει λοιπόν ο εξοπλισμός να βοηθά το merchandising και να κατευθύνει τον πελάτη, προς τα ράφια με τα προϊόντα και να ενισχύει την αυτοεξυπηρέτησης του κοινού.

Tip 2: Βεβαιωθείτε ότι η μελέτη περιέχει αναλυτικά σχέδια φωτισμού που επιτρέπουν το φυσικό φως μέσα στο φαρμακείο σας κάνοντας το πιο θελκτικό αλλά και οικονομικό.

5. Συνδυάστε την μελέτη με την υλοποίηση / κατασκευή
Σιγουρευτείτε ότι η εταιρεία που θα σας κάνει την μελέτη αναλαμβάνει και την κατασκευή της ανακαίνισης καθώς έτσι για εσάς διευκολύνεται η επικοινωνία και είναι πιο άμεση. Εσείς έρχεστε σε επαφή με ένα μόνο πρόσωπο ενώ η ίδια η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τον συντονισμό όλως των συνεργείων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα πιο ‘σφιχτό’ χρονοδιάγραμμα αλλά και την αποφυγή παρεξηγήσεων και λαθών.

6. Αφεθείτε στα χέρια των ειδικών
Αφήστε την εταιρεία μελετών και κατασκευών να δημιουργήσει για εσάς. Ο σωστός επαγγελματίας θα λάβει υπόψη του τις ανάγκες και θα σεβαστεί τις απαιτήσεις σας αλλά θα δημιουργήσει για εσάς κάτι εντελώς καινούριο και πρωτότυπο - μέσα στα δικά σας οικονομικά πλαίσια - που θα ενισχύσει σημαντικά την εικόνα του φαρμακείου σας και κατά συνέπεια τις πωλήσεις σας. Αφήστε τον ειδικό να δουλέψει για εσάς!

Q Project

ΕΔΡΑ –ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

Ξανθίππου 2 & Λ. Μεσογείων 176
2ος όροφος, 15561 Χολαργός
Συντεταγμένες GPS: 38.001176, 23.787716 (Δείτε τον χάρτη)
T: +30 210 6516544
F: +30 210 6516545
E: info@qproject.gr
W: www.qproject.gr

ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ελευθερίου Βενιζέλου 19
Προέκταση Ανδριανουπόλεως
55133 Καλαμαριά

T-F: +30 2310 452574

ISO 2015

 

Evea Logo

Sbc

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι! Κάντε εγγραφή στο Ενημερωτικό μας δελτίο.

© 2016 Jalp Internet Marketing Agency All Rights Reserved.