Blog

Our Latest News

Previous Next

Ανακαίνιση Ξενοδοχείου - Τα Βήματα που Πρέπει να Ακολουθήσετε

H ανακαίνιση ξενοδοχείου είναι μία χρονοβόρα και περίπλοκη υπόθεση, ιδιαίτερα όταν είναι μεγάλης κλίμακας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα προκειμένου να κάνετε την διαδικασία όσο λιγότερο ανώδυνη γίνεται, εξασφαλίζοντας την ομαλή πορεία των εργασιών και φυσικά με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Η φιλοξενία απαιτεί συντονισμένο προγραμματισμό και σωστή διαχείριση . Έτσι και η ανακαίνιση στον κλάδο της φιλοξενίας θέλει σωστή μελέτη και συντονισμό ενεργειών. Απαραίτητο πρώτο βήμα είναι να αποφασίσετε ποιες είναι οι ανάγκες σας, λειτουργικές και αισθητικές. Πόσο μεγάλη θα είναι η αλλαγή; Θα είναι σε επίπεδο διακόσμησης ή και σε επίπεδο διάταξης και αναπροσαρμογής χώρου;

Για να πάρετε την απόφαση αυτή είναι επιτακτική ανάγκη να καθορίσετε από την αρχή τον προϋπολογισμό του έργου και φυσικά το χρονοδιάγραμμα. Εάν ο προϋπολογισμός σας δεν σας επιτρέπει να κάνετε όλες τις αλλαγές που απαιτούνται, πρέπει να βάλετε προτεραιότητα τα πιο κρίσιμα σημεία και να κάνετε την ανακαίνιση που θα θέλατε σταδιακά. Ο χώρος υποδοχής και η ρεσεψιόν είναι ζωτικής σημασίας για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση, αλλά αν τα δωμάτια σας είναι το αδύναμο σημείο, είναι καλύτερο να εστιάσετε σε αυτά γιατί εντέλει εκεί περνούν τον χρόνο τους οι πελάτες σας.

Το Budget βέβαια είναι άμεσα συνδεδεμένο και με το χρονοδιάγραμμα που πρέπει επίσης να καθοριστεί από την αρχή. Η ανακαίνιση κατά τη διάρκεια της σαιζόν με χαμηλή κίνηση - low season θα σας διευκολύνει να κρατήσετε το ξενοδοχείο ανοιχτό ενώ οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη. Αυτό είναι σημαντικό για την εικόνα του ξενοδοχείου, καθώς είναι ζωτικής σημασίας και για το προσωπικό.

ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ- ΕΙΔΙΚΟΥ
Οι αποφάσεις που πρέπει να πάρετε για μία ανακαίνιση ξενοδοχείου είναι πολλές και βαρυσήμαντες. Για να μπορέσετε να καθορίσετε εξ’ αρχής τα κόστη και άρα τον προϋπολογισμό σας και κατά συνέπεια το timeplan του έργου θα ήταν συνετό να βρείτε μία τεχνική συμβουλευτική εταιρεία που θα μπορέσει να συντονίσει όλες τις ενέργειες, να σας βοηθήσει να πάρετε σωστές αποφάσεις και γενικότερα να σας καθοδηγήσει στην διάρκεια όλης της διαδικασίας.

Ένας έμπειρος συνεργάτης, εξασφαλίζοντας την αλληλουχία της κατασκευής, είναι βέβαιο ότι θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τις κακοτοπιές που μπορούν να καθυστερήσουν σημαντικά το έργο και φυσικά να αυξήσουν κατακόρυφα το κόστος. Επίσης ένας υπεύθυνος έργου μπορεί να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις που θα ταιριάζουν απόλυτα με την φιλοσοφία του ξενοδοχείου ενώ ταυτόχρονα μπορούν να του δώσουν μία ξεχωριστή εικόνα και μοναδικότητα, δημιουργώντας ένα concept πάνω στο οποίο μπορεί να βασιστεί όλη η ανακαίνιση.

ΒΑΛΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Η ανακαίνιση είναι απαραίτητο να έχει ως στόχο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και τις λειτουργικές ανάγκες. Όταν παίρνετε αποφάσεις πρέπει απαραιτήτως να έχετε στο μυαλό σας τις ανάγκες των υπαλλήλων. Ρωτήστε τους για τα λειτουργικά προβλήματα που έχουν καθώς η καθημερινή τριβή τους κάνει ειδικούς. Λύνοντας αυτά σίγουρα θα έχετε καλύτερη απόδοση στην λειτουργία του ξενοδοχείου αλλά και καλύτερους χρόνους εξυπηρέτησης των πελατών.

Από την άλλη η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών είναι ακόμα πιο σημαντική καθώς θα καθορίσει και την συνολική σας επιτυχία ως χώρος διαμονής. Καλό θα ήταν σε αυτό σημείο να κάνετε και μία έρευνα ανταγωνισμού για να δείτε τι παροχές καλύπτουν άλλα ξενοδοχεία της περιοχής, για παράδειγμα έξυπνες τεχνολογικές λύσεις. Επίσης σημαντικό είναι να ερευνήσετε τις δραστηριότητες των πελατών σας έτσι ώστε να προσφέρετε ως κατάλυμα αυτό που χρειάζονται. Εάν για παράδειγμα πολλοί πελάτες σας ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ίσως θα έπρεπε να προσφέρετε μια αίθουσα συνεδριάσεων, meeting rooms ή μία αίθουσα εκδηλώσεων.

Επίσης ένα καλό εστιατόριο ή ένα spa μπορεί να προσελκύσει τον τοπικό κόσμο και να δημιουργήσει κίνηση ακόμα και σε low season.

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ
Η πλήρης ή μερική ανακαίνιση του ξενοδοχείου είναι μια ευκαιρία να την προωθήσετε τις σε οποιαδήποτε πλατφόρμα διαφήμισης που χρησιμοποιείτε. Αν συνήθως δεν ξοδεύετε πολλά για PR ή Marketing, αυτή είναι η ιδανική στιγμή για να επενδύσετε λίγο, καθώς οι επιστροφές είναι πιθανό να είναι υψηλότερες. Μπορείτε να το συνδυάσετε με ένα re-opening event που θα δημιουργήσει buzz γύρω από το ξενοδοχείο σας.

Q Project

ΕΔΡΑ –ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

Ξανθίππου 2 & Λ. Μεσογείων 176
2ος όροφος, 15561 Χολαργός
Συντεταγμένες GPS: 38.001176, 23.787716 (Δείτε τον χάρτη)
T: +30 210 6516544
F: +30 210 6516545
E: info@qproject.gr
W: www.qproject.gr

ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ελευθερίου Βενιζέλου 19
Προέκταση Ανδριανουπόλεως
55133 Καλαμαριά

T-F: +30 2310 452574

ISO 2015

 

Evea Logo

Sbc

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι! Κάντε εγγραφή στο Ενημερωτικό μας δελτίο.

© 2016 Jalp Internet Marketing Agency All Rights Reserved.