Blog

Our Latest News

Previous Next

Ανακαίνιση Εμπορικών Καταστημάτων Πώλησης Ενδυμάτων

Ανακαίνιση Εμπορικών Καταστημάτων Πώλησης Ενδυμάτων: Τα θέματα που πρέπει να εξετάσετε κατά την ανακαίνιση της επιχείρησης σας
Κάθε έμπορος λιανικής πώλησης ενδυμάτων, είτε έχει κατάστημα γυναικείων, είτε αντρικών είτε παιδικών ενδυμάτων, κάποια στιγμή επιθυμεί να κάνει ανακαίνιση στον χώρο του καταστήματός του. Ίσως γιατί ένα επιπλέον δοκιμαστήριο θα ήταν χρήσιμο ή γιατί ο χώρος του ταμείου είναι πολύ μικρός και τα φθαρμένα έπιπλα και πατώματα δεν αποτελούν πλέον την επιθυμητή εικόνα. Πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε ενέργεια υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη.
Το πρώτο βήμα είναι να καθορίσετε για ποιον λόγο θέλετε να προχωρήσετε σε ανακαίνιση. Τι περιμένετε να κερδίσετε και ποιες είναι οι προσδοκίες; Οι αλλαγές θα ενισχύσουν τη φυσική ροή του καταστήματός σας; Πόσο κοστίζει ένα τέτοιο έργο; Και τελικά, οι αλλαγές που θα δημιουργήσετε θα σας κάνουν πιο ανταγωνιστικούς στην αγορά; 
Γιατί ανακαινίζετε;
Ο πιο συνηθισμένος λόγος ανακαίνισης καταστήματος λιανικής πώλησης είναι η ανανέωση του χώρου από τις φθορές του χρόνου και η καλύτερη αξιοποίηση των τετραγωνικών, προκειμένου να δημιουργήσετε περισσότερο χώρο για νέα εμπορεύματα, να διευρύνετε τους διαδρόμους σας για να φιλοξενήσετε περισσότερους πελάτες ή απλώς να ανανεώσετε παλιά, φθαρμένα έπιπλα και δάπεδα. Όποια και αν είναι η αιτία, το πλάνο εργασιών και το χρονοδιάγραμμα θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε απρόβλεπτες δαπάνες και καθυστερήσεις.
Συμβουλευτείτε μία τεχνική συμβουλευτική εταιρεία για σωστή καθοδήγηση.
Η τάση στα καταστήματα ενδυμάτων επιτάσσει λιτές γραμμές και φυσικά χρώματα και υλικά, προκειμένου πρωταγωνιστής να είναι το ρούχο. Επίσης οι περισσότερες αλυσίδες ένδυσης έχουν μεγάλες και κλειστές βιτρίνες έτσι ώστε το décor των βιτρινών να αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι στο κατάστημα αλλά και πόλο έλξης για τους πελάτες.
Ταιριάζει όμως αυτή η εικόνα στον δικό σας χώρο; Έχει το κατάστημά σας τόσα πολλά τετραγωνικά ώστε να μπορεί να στηρίξει αυτή την φιλοσοφία; 
Επίσης η φυσική ροή ενός καταστήματος ενδυμάτων, σύμφωνα με έρευνες, είναι ο πελάτης να μπαίνει προς τα δεξιά του καταστήματος και να κινείται κυκλικά μέχρι να φτάσει πάλι στην είσοδο/έξοδο. Είναι το ταμείο σας στο σωστό σημείο ώστε να μην εμποδίζει αυτή την ροή; Έχετε αρκετά κεντρικά έπιπλα/γόνδολες που θα βελτιστοποιήσουν την εμπειρία του πελάτη;
Τα ερωτήματα είναι πολλά και οι αποφάσεις που καλείστε να πάρετε σημαντικές. Συμβουλευτείτε μία τεχνική εταιρεία που θα σας καθοδηγήσει σωστά, καθώς η έλλειψη γνώμης ειδικού στις μελέτες μπορεί να σας επιβαρύνει και οικονομικά και χρονικά και να φέρει ένα αποτέλεσμα τελείως διαφορετικό από αυτό που θα θέλατε και βασικά από αυτό που θα έπρεπε. Μια αρχιτεκτονική μελέτη λοιπόν, μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε την έλλειψη οργάνωσης η οποία θα έχει και σημαντικές επιπτώσεις στο προϋπολογισμό του έργου.
Συμβουλευτείτε επίσης τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας. Οι υπάλληλοί σας μπορούν να παράσχουν πολύτιμες πληροφορίες επειδή βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και στο χώρο κάθε μέρα. Ξέρουν τι λειτουργεί καλά και τι όχι. Είναι επίσης μια πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τις αλλαγές που οι πελάτες σας θα εκτιμούσαν.
Πόσο θα κοστίσει η ανακαίνιση του καταστήματος.
Η ανακαίνιση ενός καταστήματος ενδυμάτων μπορεί να κοστίσει ελάχιστα αν αποφασίσετε απλά να βάψετε τον χώρο ή θα μπορούσε να έχει ένα ιδιαίτερα υψηλό κόστος εάν η ανακαίνιση είναι ολική. Όπως και να έχει το πρώτο βήμα είναι να αποφασίσετε το μέγεθος του έργου, να καταγράψετε τις ανάγκες σας και να ζητήσετε προσφορά από την εταιρεία τους συνεργάτες σας που θα αναλάβουν και θα συντονίσουν όλα τα συνεργεία.
Extra tip: Υπολογίστε στο budget σας και κάποια extra κόστη που πάντα προκύπτουν σε τέτοια έργα. Τα έργα ανακαίνισης κοστίζουν περισσότερο από ό, τι νομίζετε!
Πώς μία ανακαίνιση θα επηρεάσει την επιχείρησή σας;
Αρχικά θα πρέπει να αντισταθμίσετε το κόστος της αναδιαμόρφωσης του χώρου με το όφελος από την αύξηση των πωλήσεων που ελπίζετε να επιτύχετε. Οι στατιστικές δείχνουν ότι σε ένα μικρό ανεξάρτητο κατάστημα λιανικής, η αύξηση των πωλήσεων κατά το έτος μετά την αναδιαμόρφωση μπορεί να φθάσει το 33% από τους νέους πελάτες και το 7% από τους υπάρχοντες πελάτες. Αυτές όμως είναι απλές στατιστικές. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αυτό που ελπίζετε εσείς να επιτύχετε είναι ρεαλιστικό.
Η σωστή ανακαίνιση μπορεί να αυξήσει σίγουρα τις πωλήσεις σας. Οι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα σε ένα κατάστημα που αποπνέει ποιότητα και ενημερωμένο ύφος. Η ανακαίνιση μπορεί επίσης να δημιουργήσει ένα "buzz" που προσελκύει νέους πελάτες και δημιουργεί ενθουσιασμό στην τρέχουσα βάση πελατών σας. Με το σωστό μάρκετινγκ, ειδικά εάν πρέπει να κλείσετε για μικρό χρονικό διάστημα για να κάνετε τις αλλαγές, μπορείτε να δημιουργήσετε προσδοκίες και ενθουσιασμό στους πελάτες σας κάνοντας ενδεχομένως και ένα ειδικό re-opening event. 
 

Q Project

ΕΔΡΑ –ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

Ξανθίππου 2 & Λ. Μεσογείων 176
2ος όροφος, 15561 Χολαργός
Συντεταγμένες GPS: 38.001176, 23.787716 (Δείτε τον χάρτη)
T: +30 210 6516544
F: +30 210 6516545
E: info@qproject.gr
W: www.qproject.gr

ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ελευθερίου Βενιζέλου 19
Προέκταση Ανδριανουπόλεως
55133 Καλαμαριά

T-F: +30 2310 452574

ISO 2015

 

Evea Logo

Sbc

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι! Κάντε εγγραφή στο Ενημερωτικό μας δελτίο.

© 2016 Jalp Internet Marketing Agency All Rights Reserved.