Blog

Our Latest News

Previous Next

Πως ένα ζαχαροπλαστείο μπορεί να προσελκύσει τους καταναλωτές;

Το ζαχαροπλαστείο είναι ένας χώρος που γεμίζει τον πελάτη όχι μόνο με μυρωδιές και γεύσεις αλλά και με συναισθήματα και αναμνήσεις. Είναι ένας από τους λίγους εμπορικούς χώρους που μπορεί να δημιουργήσει τόση έντονη σύνδεση με έναν πελάτη. Οι γεύσεις λοιπόν, η ποιότητα και οι καλές τιμές είναι αυτά που θα κάνουν ένα πελάτη να ξαναέρθει. Τι είναι όμως αυτό που θα προσελκύσει σε ένα ζαχαροπλαστείο νέους πελάτες;

1. Η γενική εικόνα του καταστήματος. Οι λαχταριστές γεύσεις είναι μεγάλο κίνητρο για ένα πελάτη, όμως μία εικόνα παρωχημένη με φθαρμένα ή παλιά έπιπλα και αναχρονισμένο στυλ μπορεί εύκολα να αποτρέψει κάποιον από ενδεχόμενη αγορά. Εξάλλου μία εικόνα, χίλιες λέξεις. Είναι απαραίτητο ένας χώρος εστίασης να είναι καθαρός, καινούριος και φρέσκος έτσι ώστε να αποπνέει εμπιστοσύνη στον πελάτη και να του επιτρέπει να ταξιδεύει τον γλυκό κόσμο της ζαχαροπλαστικής.

2. Εικόνα βιτρίνας. Όπως σε κάθε εμπορικό κατάστημα, έτσι και σε ένα ζαχαροπλαστείο η βιτρίνα είναι το πρώτο σημείο επαφής οπότε αποτελεί και το πιο μεγάλο εμπορικό του ‘όπλο’. Οι βιτρίνες ενός ζαχαροπλαστείου πρέπει να είναι καλαίσθητες, καθαρές και ελκυστικές καθώς είναι το πρώτο σημείο επαφής. Πρέπει να είναι διακριτές, να αποπνέουν τον χαρακτήρα του καταστήματος, να συνάδουν και να δίνουν τον τόνο της εκάστοτε εποχής π.χ. Χριστούγεννα, Πάσχα έτσι ώστε να εξιτάρουν τι αισθήσεις του κοινού.

3. Πρακτικός εσωτερικός χώρος. Ο εσωτερικός χώρος ενός ζαχαροπλαστείου οφείλει να είναι λειτουργικός για του υπαλλήλους και πρακτικός για τους πελάτες. Είναι απαραίτητα τα displays των προϊόντων έτσι ώστε να μπορεί ο πελάτης να δει τι προσφέρει το κατάστημα, αλλά θα πρέπει και ο χώρος να είναι λειτουργικός, με άνετους διαδρόμους, ευρύχωρο ταμείο, κατάλληλο φωτισμό και θερμοκρασία. Φυσικά οι λαχταριστές λιχουδιές ταξινομημένες σε ελκυστικά displays / βιτρίνες οδηγούν τον πελάτη σε επιπλέον αγορές.

4. Ο χώρος του παρασκευαστηρίου. Το κατάστημα ενός ζαχαροπλαστείου είναι η εικόνα του και είναι αυτό που θα κάνει ένα πελάτη να μπει στον χώρο, το παρασκευαστήριο όμως είναι η καρδιά του ζαχαροπλαστείου και είναι αυτό που θα ξαναφέρει πίσω τον πελάτη. Το παρασκευαστήριο είναι ο δημιουργικός χώρος του ζαχαροπλαστείου και πρέπει να είναι απόλυτα πρακτικός και ευέλικτος έτσι ώστε να δίνει την δυνατότητα στους εργαζομένους να λειτουργούν οργανωμένα και δημιουργικά.

Αν ένα ζαχαροπλαστείο δεν πληροί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις, είναι απαραίτητο να προχωρήσει σε ανακαίνιση. Ποια είναι λοιπόν τα πρώτα βασικά βήματα για μία επιτυχημένη ανακαίνιση ζαχαροπλαστείου;

1. Ανεύρεση κατάλληλου συνεργάτη. Η ανεύρεση του σωστού συνεργάτη είναι το Α και το Ω για μία ανακαίνιση επαγγελματικού χώρου και ειδικά χώρου εστίασης όπως είναι το ζαχαροπλαστείο. Μία τεχνική - συμβουλευτική εταιρεία, έχοντας πολυετή εμπειρία και υψηλή τεχνική κατάρτιση μπορεί να φέρει εις πέρας την ανακαίνιση οργανωμένα, ακολουθώντας τα σωστά βήματα και φέρνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα για την επένδυση του επιχειρηματία.

2. Αφού ο ειδικός ενημερωθεί σωστά για τις ανάγκες και τα προβλήματα του χώρου, κάνοντας φυσικά και ο ίδιος μία αυτοψία, ακολουθεί επιμέτρηση και φωτογράφιση του χώρου. Έχοντας λοιπόν όλη την απαραίτητη πληροφορία, μπορεί ο ειδικός να προχωρήσει σε δημιουργικές προτάσεις με σχέδια και φωτορεαλιστικά, απόλυτα προσαρμοσμένα στον χώρο και στον ιδιοκτήτη.

3. Εφόσον επιλεγεί κάποια συγκριμένη πρόταση, η τεχνική συμβουλευτική εταιρεία μπορεί να προχωρήσει σε οικονομική πρόταση / προσφορά κατασκευής καθώς και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, δίνοντας πλέον στον επιχειρηματία μία ολοκληρωμένη εικόνα του έργου, για τις εργασίες, τον χρόνο και το κόστος.

4. Φυσικά θα υπάρξουν αλλαγές και καθυστερήσεις αλλά μία εταιρεία με εμπειρία και τεχνική κατάρτιση, μπορεί αυτά να τα διευθετήσει εύκολα αλλά ακόμα και να τα προβλέψει.

Τα σχέδια και οι φωτορεαλιστικές απεικονίσεις λοιπόν, γίνονται πραγματικότητα δίνοντας ζωή στον χώρο και την ευκαιρία στον επιχειρηματία να αξιοποιήσει πλήρως την επένδυσή του.

Q Project

ΕΔΡΑ –ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

Ξανθίππου 2 & Λ. Μεσογείων 176
2ος όροφος, 15561 Χολαργός
Συντεταγμένες GPS: 38.001176, 23.787716 (Δείτε τον χάρτη)
T: +30 210 6516544
F: +30 210 6516545
E: info@qproject.gr
W: www.qproject.gr

ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ελευθερίου Βενιζέλου 19
Προέκταση Ανδριανουπόλεως
55133 Καλαμαριά

T-F: +30 2310 452574

ISO 2015

 

Evea Logo

Sbc

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι! Κάντε εγγραφή στο Ενημερωτικό μας δελτίο.

© 2016 Jalp Internet Marketing Agency All Rights Reserved.